BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

syikin_rady_ana_hanis

syikin_rady_ana_hanis

Friday, April 9, 2010

buang tebiat doh~~

ag bape ari je nk exam final..apsal ar ak makin xsmangat nieh??mane ilangnyer semangat aku yang kental selame nie,,?xkan kene ade pakwe baru semangat nk berkobar-kobar???hahaha..

mlm td ak buang tebiat doh..ak ym ngn dayat sampai 5jam!!lame siott..ak pn x sangke..tp no wonder ar..dayat 2 macam2 die citer.2 yang aku xsedar mase pun berlalu dengan pantasnyer..butir2 'perbincangan' kami terpakse dirahsiekan atas dasar privasi..

syikin!!ko tgk..dayat da jatuh aty ngn pmpn...hahahaha...pat bace blog dayat wehh!!tp aku xtaw sape pmpn tuh..xper2.nnti aku korek kat dayat n tros pos kt cnie..

td gi hukm..syikin panda,sori x ajak ko..aku xmo nyusahkan ko.ye ar,dlu ko da tman aku..tapi sebaik kali nie syikin yahya plak teman aku..alhamdulillah..dtg td kejap je.wt blood test,pastu blek..lupe plak,gerenti letter ak da tamat tempoh..kne gi pusat kesihatan amek yg baru,,

aku jumpe lagu fevret,,baru donlod kt 4shared..nyanyian spring."Butakah Cinta"..memang sedap pun lagu nie..tp sian laki dalam lagu nieh..sayangkan pmpn nie,tp x b'balas kot..tp kalo aku yang da lame menjande nie,,bukan senang nak trime someone yg datang secare tibe2..ya,prasaan ingin disayangi 2 ade.tp aku fobia..aku kaple bukan nak suke2..tp nak sampai kawen arr...xmau terputus di tengah jalan..aku xmau perasaan aku dipermaenkan macam dulu :'(

x sangke!!aku ade secret admirer..kawan aku cakap ar.sape ek agk2??aku engat kalo da jande da x laku..hahaha..tp xpe,,lmbat laun nnti ak taw gk..plek gk aku..ape la yg die admirer sgt kt ak.mate bukan taruk kat lutut da 2..kt punggung agaknyer..yela,,ble duduk mne nampak kalo mate kt punggung~~

wu~~td jatuh kusi..sakit...panjat kusi ag,,amek ko..kan da tergelincir..besok nie mesti ade yang lebam2..

ak rindu nk KAROKE!!ak dok melalak je dlm bilik nie..sian rum8 aku..tapi die x komplen pape,,means sore ak sedap ar tuh..lalalala~~aku layan lagu RETRO je ..jiwang2 gitu..hahaha..sukati aku ar nak ske lagu pe kan??

byak plak ak cakap,,jangkit ngn dayat nie..k la,all da best sume in exam..ade mase n mood,ak post ag yg baru..da~~~




0 comments: