BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

syikin_rady_ana_hanis

syikin_rady_ana_hanis

Monday, April 19, 2010

hari yang penuh ngn emosi

hmmmm
aku tuleh blog nie dgn linangan air mate..
mlm td 'si dia' da bagitaw psl aku kt fmly die..
aku da ade bad instinct da tyme 2..
tepat skali jangkaan aku..
ade yang x kena di mata mereka

my mum never say nothing about my teeth or my skin..
she accept me seadanya..
but when it comes to 'his' family..
everything change,,
penting sgt ke rupe fizikal 2???

ak sedapkan hati yang sangat2 lara nie dgn story kt my rum8
!!unexpected!!
my rum8 also feel da same way as i am..
she felt so pity on me
i start 2 cry dat tyme
:(

till now 'si dia' xtaw yang aku menangis mlm 2..
biarla die xtaw..
itu lebih baek..

Ya Allah,,jika kecantikan luaran yang diutamakan oleh keluarganya,,tetapkanlah hatiku..
jangan biarkan diriku ditiup seperti lalang ya Allah..andai jodohku dengannya kuat,,kau bukakanlah pintu hati keluarganya untuk menerimaku seadanya..

ketahuilah wahai 'si dia'ku
diriku tidaklah semulia Siti Khadijah...
tidaklah setaqwa Aisyah...
xpun setabah Fatimah..
apatahlagi secantik Zulaikha..
tapi aku hanya ada cita-cita mendambakan diri ini untuk menjadi seorang isteri yang baik,,
yang berada di sisi suaminya ketika senang dan susah,,
bukan harta kekayaan atau kecantikan yang menjadi ukuran..
tetapi..
ketulusan dalam menyayangi seorang insan yang bernama kekasih..


p/s:tears drop like heavy rain!giler da aku nie.....

0 comments: