BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

syikin_rady_ana_hanis

syikin_rady_ana_hanis

Thursday, April 15, 2010

::ku temui kebahagiaan::

~~aty ase tenang sangat~~

akhirnye aku gtaw cikin..lame da aku simpan rahsie nie,,,tapi ak xmo die dgr dari org laen,,mesti die sedey nnti..aku da luahkan rahsie yang memang wat mate die terbeliak wa cakap lu~~tapi,,aku bersyukur sangat die menerime dengan baik..aku sayang ko syikin,..arap2 persahabatan kite kekal erat sampai bila2..

:::kau yang satu :::

Tanpa mu aku la yang rindu
Tanpa dirimu hilanglah manjaku
Kasih mu adalah naluriku
Cintamu hanya di hatiku

Izinkan aku selami hatimu
Izinkan aku bisikkan cintaku
Janjiku pada kau yang satu
Diriku hanyalah untukmu

Engkau lah yang satu
Pujaaan hatiku
Sucinya cintaku padamu
Sayangku hanya kau yang satu
Kasih dan rinduku milikmu

sweet kan..?hayatilah bait2 ini,,memang bukan aku yang tuleh.tapi seyesly menggambarkan perasaan aku sekarang nie.ku suke....ku suke..aku ngaku yang aku memang setia pada yang satu..n dis song really2 suits me..aku x mampu ag melalui rasa kecewa..

aku harap sangat aku bertemu jodoh dengan orang yang betul dan jodoh kami berkekalan selamanya.seorang lelaki yang mampu memimpin aku ke jalan yang benar dan diredhai Allah..aminn...

~when u sayang me,,,i will sayang u as much as u sayang me~


0 comments: