BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

syikin_rady_ana_hanis

syikin_rady_ana_hanis

Tuesday, April 20, 2010

syukur padaMu Ya Allah

alhamdulillah
syukur padaMu ya Allah
hatiku tenang kembali
tiada lagi memikirkan yang bukan-bukan yang menyebabkan jiwaku kesedihan yang sangat-sangat
sememangya hati tenang bila membaca Al-Quran

aku da amek keputusan!
xkan biarkan hal yang same berlaku
wat mase nie,,,kami akan sedaya-upaya mempertahankan hubungan kami
UNLESS
sampai 1 tahap bakal mak mertue(hehe) aku cakap face 2 face ngan aku
suh aku t******kan 'si dia'
!!yeaaahhh!!
aku memang berani ponn
berpantang maut sebelum ajal
~hehe~

aku dapat kekuatan nie dari kawan2 tersayang..
koranglah tempat aku mengadu
neway,,jgn riso..
aku xkan biarkan diriku sedey sepanjg mase
well
"KU GEMBIRA SENTIASA"

permata yang dicari

Hadirnya tanpa kusedari
Menggamit kasih cinta bersemi
Hadir cinta insan padaku ini
Anugerah kurniaan Ilahi

Lembut tutur bicaranya
Menarik hatiku untuk mendekatinya
Kesopanannya memikat di hati
Mendamaikan jiwaku yang resah ini

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu


0 comments: