BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

syikin_rady_ana_hanis

syikin_rady_ana_hanis

Tuesday, April 6, 2010

when u sayang me,i will sayang u more than u sayang me~~

BENCI!!BENCI!!BENCI!!....tolong la..aku akhir-akhir nie asek dihantui kenangan lampau dengan eX aku dulu.agaknye aku terlalu sayang sangat dekat die sampai skang la aku masih teringat sweeett memory bersame..

kalaulah awak setia dengan saye~~~hanya ku pinta darimu setialah selamanya..sehingga abadi cinta ini sayang..itu ku doakan..

xmungkin kan terjadi kehancuran cinta kita..andainya hatimu..seperti hatiku...

tolongla..pergilah jauh2 wahai kenangan..tp aku xley tipu diri aku..aku sayang sangat die.saye doakan awak gembira di samping orang yang awak sayang..

KUAT!!!KUAT!!KUAT!!!aku mesti kuat hadapi sume nie..Ya Allah,temukanlah aku dengan lelaki yang mampu memimpin aku ke jalan-Mu yang benar.Amin..

0 comments: